Monday, May 18, 2015

Hurmmm


Assalamualaikum..

Rasa macam nak share something kat sini. Lagipun ada entry yang aku janjikan tu tapi bukan tak nak update. Tapi takde masa. Sebab sibuk dengan kerja. Kejap lagi pun dah nak pergi kerja. And ahad ni aku ada panggilan untuk medsi di UPSI. Jadi masa lebih kepada kerja dan preparation MEDSI. Lepas ni aku akan post jugak. Tunggu tau ! And Doakan aku tau ! Seram ni.. 


Ni lah muka jenis orang tak reti nak mekap. haha.. lip balm je aku calit kat bibir. Muka letak krim muka + bedak baby johnson. hehe. bedak compact pun aku takde. next time nak cerita pasal skincare lah. haishh.. niat ni banyak betul benda nak share. masa pulak takde. tunggu je lah aku free. 


klu da bace..jgn lupa komen tau..

0 comment:

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Ziela Roslee. Design by Ayu Barbydol